tisdag 21 oktober 2008

Det lackar mot...

Pia gav mig detta chipboardminialbum och bad mig hitta på något med det. Eftersom vi närmar oss en viss högtid kunde jag inte låta bli att gå i julens tema. Jag har använt mig av Making memories julpapper Falala, som jag tycker är helt underbart. Det syns inte på bilderna här, men chipboardkanterna är färglagda med mörkbrun akrylfärg. Övriga dekoration är så klart Quickutz, nya såväl som gamla.
Har man blivit scrapskadad eller inte, när man arrangerar ett foto för att passa in i albumet? Tanken var att det skulle vara en bild på lussebullar, men den kunde jag inte hitta det bland mina foton. Så vad gör man... ju går ut i köket och ser vad man kan hitta och fotograferar det.







/Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint, så fint...
Ser verkligen fram emot julpysselkvällen!

Kram
Åsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...