söndag 31 januari 2010

Inte bara scrappare...

Här kommer en Lo på mig. Pia har bett oss i DT att göra en LO på oss själva i 12x12 format. Det var lite svårt att hitta ett foto på mig själv. Oftast är det jag som är bakom kameran. Men jag lyckades hitta ett. Sen var det att göra LO. Fick total ispirationsstopp när jag skulle göra denna. Vilket papper, hur stora bitar, var.... ? Till slut fick jag ihop det. Med hjälp av Silhouetten blev den klar. Använde här quickstripz, självhäftande färgade papper från Quickutz, för första gången och det var väldigt praktiskt.
Blommans mitt har jag använt mig av vit flower soft, som jag sedan prejat med distress.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Mia, jag såg din nya fina LO i butiken igår... Jättefin verkligen. Jag är så sugen på en Silhouette... ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...