fredag 5 november 2010

Handy boy

Just nu blir det mycket LO till lillemans album. Det är i letterformat. När jag köpte det tänkte jag att skulle utmana mig själv och göra LO i något annat format.
Han är väldigt intresserad av allt som låter... brum, brum. Skruvdragaren som jag har vunnit för länge sedan är en av favoriterna.

Tänkte först att jag skulle rita in en sladd till skruvdragaren, men kom på sedan att den är batteridriven.
Oj, jag lyckas visst få med alla mina små missar på bild.
Datumet skrev jag på en liten lapp som jag bara rev till och satte fast med ett gem.
Visst kan det vara blommor med på en LO för en liten kille. Mitten blomman är fäst med distanskudde som tyvärr har blivit lite ihop pressad i albumet.

Kram Mia

2 kommentarer:

Linda sa...

Jättefin!

Chris_P sa...

åhhh den är bedårande!! Han är ju bara för söt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...