onsdag 1 december 2010

LO: Bollsinne

Ännu en LO till lillemans album. Fler lär det bli också. Tiden går fort. Nu springer han omkring och pratar. Det är helt underbart. Här har jag tagit hjälp av en gammal skiss från Pagemaps. Om ni inte varit inne på den sidan kan det vara värt att ta sig en liten titt. Till er som kanske behöver lite hjälp att komma igång är denna sida kanon (tycker jag i alla fall). Som jag har nämnt i tidigare inlägg att jag har en pärm med utskrivna skisser. Den pärmen har kommit väl till pass nu och jag fyller på den allt efter jag hittar nya skissar. 
Journalingen var lite pysslig att få ihop. Mycket flyttande hit och dit för att få plats med allt. Tänkte ett lite tag att - oj, jag har inte använt mig av Silhouetten till denna LO - men kom sedan på att happy bingo lappen är gjord med hjälp av Silhouetten.
Kram Mia

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Supergullig LO!! Färgerna är kanon!

kram

BabyBokChoy sa...

Wow Mia, I LOVE your style!! LOVE your pages!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...