torsdag 2 december 2010

Pappers dockor till ABC tavla

Nu har jag gjort det som jag sagt att jag inte skulle göra - köpa QK paper dolls. Det var en amerikansk webshop som rea ut några av paper dolls kläderna. Kunde inte motstå att köpa dem när jag kunde få dem för 20% av ordinarie pris. Det vill jag säga är ett klipp. Ja, ja, frakten får man lägga till priset, men det blev prisvärt i alla fall. Några av er har nog sett Marijs ABC tavla. Helt underbar! Tänkte att jag skulle försöka mig på att göra en egen... nu när jag har köpt paper dollen. Jag kommer att låna mycket av hennes alster, men försöka sätta en egen prägel på min. Har ni några tips om paper dollen får ni gärna komma med dem. Här kommer några av figurerna. De är inte helt klara och de kommer få lite mer accessorarer.

Kram Mia

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Superfräcka!! o Maries tavla ja - den är to die for!!

kram

pysselpetra sa...

ännande med ABC tavla! Vill gärna se den när den är klar - dockorna är så gulliga!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...