måndag 19 september 2011

Tips: Förvaring - enfärgat papper

Jag köpte för länge sedan en box med lådor som var indelade i fack som nog var tänkt för skruvar och spikar mm. Tänkte att jag skulle kunna ha brads, knappar, band mm i dessa, men tyckte inte att det var så bra lösning. Dock fick jag iden att jag skulle kunna använda den stora boxen till att förvara mina enfärgade papper.
Jag hade lite kraftigare A3-papper som jag vek in på var långsida. Detta fick bli avdelarena mellan färgerna.
Nu förvaras blått, grönt, rött, gult, rosa/lia, brunt/beige, svart/grått och vitt för sig. Varje färg har en 12x12 plastficka där spillbitarna förvaras. Jättebra när man ska bara ha en liten bit av en färg.
Jag är mycket nöjd med denna lösning av förvaring. Den är även lätt att ta med sig om man ska iväg på träffar.

Dock har jag inte kommit på någon bra lösning på förvaring av mönstrade papper. Är det någon där ute som har en bra lösning på detta att dela med sig?

Mer tips kanske kommer....
/Mia

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...