söndag 13 december 2009

Album för december

Har tänkt länge på att jag vill göra ett minialbum för december. Såg för något år sedan på en amerikansk blogg en som hade gjort det och såg nu i år igen en annan som hade börjat förbereda ett. Så då tänkte jag att nej i år ska det bli av. Lite beslutsångest hade jag nog först... vilket format ska jag göra det i. Hade tänkt att skära ut ett med hjälp av Silhouetten, men den har börjat krångla lite för mig så jag lämnade den idén ganska snabbt. Det blir ett 6x6 album med rundade hörn i stället. Sidorna är klädda med BasicGreys Eskimo kisses. Jag försöker fotografera och anteckna varje dag. Kommer att framkalla bilderna i januari, men jag kan börja så smått att planera, stansa ut figurer och skriva ut texter och rubriker redan nu. Kram Mia

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...