tisdag 1 december 2009

Sova album

Investerade i en Bian. Mitt första egna projekt med denna maskin blev ett litet minialbum, så klart. Insåg när jag titta igenom alla bilder som jag tagit på vår lille son att det var en massa bilder på honom när han sov under de första månaderna. Jag beslutade mig då för att göra ett lite album på några av bilderna. Pappret är från Inkido. Jag tror det i alla fall. Det var ett tag sedan jag fick det av Pia. Hade först tänkt att det skulle bli en "vanlig" LO, men det blev det inte.Vänster sidan ska jag skriva ned några rader till honom. Fasar lite för det eftersom jag tänkte handskriva det och jag vill helst skriva ut journalingen från datorn. Får ju hålla med att det blir så mycket mer personligt om man handskriver. Om man bara hade en snyggare handstil... Kanske jag kan önska mig en av tomten. :o)
/Mia

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...