fredag 25 mars 2011

LO: Dubbel LO leka med vatten

Min första dubbel LO i 12x12 format. Dessa foto har legat ett tag i min låda med foton som jag ska göra något med. Ville få med så många bilder som möjligt och då var dubbel LO en perfekt lösning. Silhouetten har som vanligt fått jobba. All text och den lilla vattenkannan är gjorda med hjälp av Silhouetten. Journaling lappens överkant har använt mig av min BIA, rätt nöjd att den kom till annan användning. Men självklart har jag använt mig av QK dies också. Det tog mig ett tag att bli färdig men det är så jag jobbar... är inte snabbscrappare. Hade ibland önskat att jag var det, men får vara nöjd med att det blir scrappat över huvudet taget.



1 kommentar:

Louise sa...

Du är en riktig mästarinna på det här med lo´s Mia! Jag är helt förtrollad av alla underbara detaljer du fått till med både BIA och Silhouette :) Så underbart vackra foton också som verkligen får mig att längta efter sommaren :)

Ha en trevlig helg :) ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...