fredag 18 mars 2011

LO: Ute på hal is

Har haft denna Lo liggande ett tag och det har bara varit lite kvar på den. Nu fick jag den klar. Problemet ibland när man som jag inte är så snabb och göra färdigt sina LO är att hitta samma papper man har använt sig av. Brukar ibland vara duktig och lägga alla papper jag använder mig av i samma plastficka som jag förvarar LOn i. Men denna gång hade jag inte lagt det i någon plastficka men jag hittade alla papper som jag behövde i alla fall... puuuhhh.
Hade först tänkt att skriva journalingen runt det övre fotot, men ändrade mig och skrev den i det nedre högra hörnet. Tyckte att det då behövdes något i det övre vänstra delen så där fick datumet vara. Det sista jag gjorde sedan var att göra en ram runt det hela och sedan var jag nöjd med hela.
Kram Mia

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...