fredag 16 mars 2012

Decemberalbum forts...

Tänkte att jag kunde visa lite hur mitt december album  2011 kommer att se ut. Det är dubbelt så stort som året innan. Är nöjd med storleksvalet och kommer nog att hålla mig till detta i fortsättningen, men inte säker på hur det ska se ut till nästa gång. Vill komma fram till en relativ "enkel" lösning som ändå känns rätt. Har fått ihop alla sidorna med foto, nu är det journaling och dekoration som återstår...
2011 har jag valt att ha en dag per uppslag och inte som tidigare en dag per sida. Har försökt att göra det enkelt för mig och gjort upplägget lika på alla sidorna. Men det tar tid i alla fall. Här är de två första dagarna. Upplägget är foto till vänster och till höger är det journaling, rubrik och längst ned ska det stå december på olika sätt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...