tisdag 20 mars 2012

LO: Ögonblick att minnas

Snart är lillemans album färdigt (han kommer nog att få fler). Det är huvudsakligen från hans första år. Har haft några foton som jag har velat få in i albumet. Har bara en sida kvar att göra. Vi har inte så många foton på honom när han är nyfödd tyvärr. När jag skulle göra denna sida fick jag nöja mig med ett som inte kanske var av bästa kvalitet, men vad gör det. Hade en idé om hur sidan skulle se ut och jag är mycket nöjd med hur den blev till slut. Har använt mig att alla mina fjärils dies och tycker att sidan trots allt inte blev för tuttinuttig. På bakgrundspappret har jag både stämplat och stänkt med lite vit akrylfärg. Äger ännu inte någon mist och få ta det man har hemma.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...