måndag 5 mars 2012

Sångkort

Nu har jag tagit ett nytt ryck och ska försöka skriva lite här på min blogg. Har tagit mig i kragen och fotat lite, så kommer lite mer framöver. Har lite problem med att fotografera mina alster. Mitt objektiv till systemkameran har gått sönder och känner inte att det är motiverat att lägga pengar ett nytt just nu.

Har många projekt i huvudet som jag skulle vilja göra, men tiden räcker inte riktigt till. Nu vill de på lillemans dagis att han ska ha en burk, väska, påse med saker som symboliserar olika sånger. Hade lite olika tankar hur jag skulle lösa detta, men det blev till slut att jag har gjort kort (3x3 tum). Har fått använt några QK dies som jag aldrig har använt innan.

Kan ni se vilka sånger som dessa kort ska symboliserar? Fler är på gång.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...