torsdag 21 oktober 2010

Burkfiske...

Jag har ju nämnt tidigare att jag brukar låta LO ligga ett tag. Här kommer en som jag har blivit färdig med och jag påbörjade den i maj. Tanken var att jag ville göra en LO med inspiration av årets majblomma. En av anledningarna har varit att jag har haft svårt att hitta rubrik till LOn och det är nog ett av mina största problem med skapandet.Har använt mig av Silhouetten, QK dies och Bosskut die (Daisy leaves, en av mina favorit löv).
Har sett att andra har använt sig av nålar i sina LOs och tyckt att det är väldigt fint, men har inte kommit mig för att använda det själv i mina LO. Men nu har jag äntligen fått med en.
Först använde jag mig av fisklina, men det blev inte bra tyckte jag för den syntes inte så bra. Så det fick bli vit sytråd i stället.

Kram Mia

2 kommentarer:

pysselpetra sa...

Hej Mia!
Gillar detaljen med fiskelinan - det lilla extra gör stor skillnad!!!

Chris_P sa...

Den här är ju bara för kul!! Gillar alla detaljerna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...