onsdag 6 oktober 2010

I am back...

Hej,
Det var ett tag sedan jag skrev här i bloggen. Tänkte att jag skulle göra ett nytt försök. Får se hur ofta det blir, men det ska inte dröja månader mellan inläggen.
Har ni sett att Silhouette har kommit ut med nytt program som även fungerar till Mac? Dock har det inte fungerat så bra på min Mac. Håller nu flitig kontakt med Silhouettes helpdesk för att lösa problemet. Tyvärr är det inte löst ännu, men jag har inte gett upp hoppet. Programmet ser riktigt bra ut.

Var på ett bröllop för inte länge sedan. Det var jätte trevlig och de hade planerat det riktigt bra. Tog självklart lite bilder. De blev av olika kvalitet. Har bränt ner bilderna på en DVD för att skicka dem till det nygifta paret. Kunde inte låta bli att scrappa lite på det. Bröllopet gick i vitt och ljusgrönt så jag försökte hålla mig till detta.
Kram
Mia

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...