måndag 11 oktober 2010

Sytt på LO

Var på en scrapträff hos JP Hobby för ett bra tag sedan. Jag fick påbörjat fyra LO och nu börjar de bli färdiga. Här kommer den första.
Jag har broderat rubriken. Var inte säkert om jag skulle brodera först, men är glad nu att jag gjorde det till slut. Gjorde mina egna Adronit stickers med hjälp av datorn. De jag hade hemma var fel färg till denna LO.
Nystanet har jag fått från Silhouetten. Tänkte först göra ett eget nystan, men det blev lite för tjockt och jag blev glad när jag hittade nystanet till Silhouetten. Hade lite problem med denna LO först med att få ihop färgerna. Men efter lite provande med lite olika dekorationer blev jag nöjd. Har även sytt med symaskinen på denna LO. Har tänkt att jag skulle vilja göra det på någon LO tidigare, men har inte blivit av.

Kram Mia

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...